tisdag 16 augusti 2011





























Jag har nu bytt både nationalitet och tidningsredaktion. Detta innebär flytt till Stockholm och praktik på Dagens Nyheter fram till december. Efter två dagar kan jag konstatera att Stockholm är stort och jag är liten. Jag har också märkt att jag har större mental respekt för Dagens Nyheter än jag tidigare trott vilket gör att jag känt mig hämmad. Bilderna är från ett jobb tidigare idag. En friidrottstränare måste jobba extra som vaktmästare på en skola för att klara sig ekonomiskt. Bilderna är tråkiga och jobbet gick ganska dåligt, men nu är det i alla fall igång!

1 kommentar:

  1. Det är väl bra med ett visst mått av respekt för alla jobb. Annars är ju DN som vilken tidning som helst. Och dessutom jobbar vi ju nu inom samma koncern :-)
    Ted

    SvaraRadera